FUTUREQ
Czy znasz odczucia swoich Pracowników podczas COVID-19?

Nasze nowe narzędzie diagnostyczne PerformQ pomoże Ci zrozumieć jakie są odczucia Pracowników w chwili obecnej oraz jak dobrze Twoja firma zarządza bieżącym kryzysem. FutureQ składa się z 2 etapów. Etap 1, który bada odczucia Pracowników podczas COVID-19 oferowany jest przez nas bezpłatnie.

Czym jest FutureQ?
  • FutureQ jest narzędziem on-line pozwalającym ocenić z jakimi zasobami  Twój biznes startuje w nową rzeczywistość po “koronawirusowym” kryzysie. Badane są 4 obszary: odczucia pracowników w momencie powrotu do “normalności”, zachowania przywódcze, sposoby pracy oraz kultura organizacyjna.
  • FutureQ dostępne jest w języku angielskim i polskim.
Dlaczego warto skorzystać z FutureQ?
  • Wierzymy, że po ustaniu kryzysu wywołanego koronawirusem, otoczenie konkurencyjne firm stanie się trudniejsze i jeszcze bardziej wymagające, m.in. z uwagi na chęć szybkiego nadrobienia i zrekompensowania poniesionych strat.
  • Tylko firmy, które będą w stanie szybko wrócić do sprawnego działania, mają szansę odnaleźć się w nowej rzeczywistości. To, w jakim stylu przeprowadzasz swój zespół przez kryzys, w ogromnym stopniu wpływa na potencjał Twojej firmy po jego zakończeniu.
  • FutureQ to dwu etapowe badanie, które pozwoli Ci zrozumieć na ile Twoja firma będzie gotowa „wrócić na tory” po ustaniu kryzysu oraz jak tą gotowość budować już teraz.
  • Uzyskasz odpowiedź jak Twoi pracownicy postrzegają zarządzanie kryzysem w firmie i czego w tej chwili najbardziej potrzebują. Badanie pozwoli Ci ustalić priorytety działań do podjęcia w trakcie i po zakończeniu kryzysu.
FUTUREQ

Jak działa?

FutureQ składa się z dwóch części. Na etapie 1 (w trakcie kryzysu) badamy odczucia Pracowników oraz sposób zarządzania sytuacją kryzysową. Etap 2 (po wyjściu z kryzysu) skupia się na gotowości Pracowników do powrotu do sprawnego działania, koncentrując się na odczuciach Pracowników po ustaniu kryzysu, zachowaniach przywódczych, konstruktywnej kulturze oraz sposobach pracy. Etap 2 zabiera uczestnikowi ok. 10 minut, etap 2 - ok. 20 minut.

Korzyści
  • umożliwia poznanie opinii pracowników na temat jakość zarządzenia w firmie kryzysem wywołanym koronawirusem
  • pozwala na zrozumienie, które z 4 czynników umożliwiających osiąganie wyników (zaangażowanie pracowników, sposoby pracy, zachowania przywódcze oraz kultura) powinny stanowić priorytety dla Twojej firmy i dlaczego
  • pozwala na zadanie pracownikom lub kadrze menedżerskiej dowolnych pytań
  • daje możliwość segmentacji organizacji (np. piony, poziomy, pokolenia)
  • umożliwia pogłębienie zrozumienia wyników poprzez użycie innych narzędzi z HR Toolkit

 

HR Toolkit jest elastycznym narzędziem pozwalającym na określenie kultury organizacyjnej firmy, zdefiniowanie kluczowych obszarów zmiany oraz zbudowanie zaangażowania i kompetencji, których potrzebujesz do realizacji strategii
Referencje

Dlaczego klienci wybierają redpill

Zobacz jak działa FutureQ

Niektóre organizacje korzystające z HR Toolkit przy wprowadzaniu zmian